@Pepan: Nebyl bych tak ostrej - v tomto případě není jisté, zda nejde o nějakou GDPR/antireklamní nebo bezpečnostní featurku. Internet v roce 2000 si myslel, že může zprocesovat a vylepšit všechno, a není tomu pravda. Občas se věcem kladou meze, a není to úplně vždy špatně. Jinak dobrý námět na funkcionalitu.

@Nikto:
Ano, je možné, že se už nikomu do práce nechce, na diverzifikaci není síla, návratnost v dnešní zákaznické skladbě (DIY sektor) je menší než kdysi. Už vůbec se pak nebude chtít do práce jenom proto, aby si hrál na svém písečku a měl z toho hraní radost. Je to koneckonců práce. Musí se to někde projevit a zaplatit. Jistě, PD asi žije spíš z velkoobchodu. Pak je otázka, zda v nějakém vývoji a měření pokračovat. Mě přijde z těch tří cest pokračování současným způsobem to nejhorší. Buď to pohřbít, a nebo hodně se posunout.
RCF se koupí na Alze myslím právě kvůli Prodance, takže tady zase netrefa. Pan Hrůza není Český audio král, aby mohl za nějaké ostatní entity a překupníky, a prodat jim něco také není nemorální, takže důvod toho rozboru situace úplně nechápu. Respektive nechápu jeho cíl.