Zdravím.
Vážení, tento stav si budeme všichni dlouho pamatovat. Já určitě, až do konce.
Píše zde dole jedna učitelka z učiliště, a tak mě napadlo toto. Mám to v hlavě už delší dobu.
Prosím pište, co na to říkáte, a jaké máte názory atd.
Ti učni, kteří se jakože učí jen pomocí počítačů, tak to je síla. (Hraní her)
Přece si hodně z nás pamatujeme, že vždy platilo (UČEŇ MUČEŇ) !

Prosím promiňte, že budu zatím stručný.
(Asi se Vás tento můj návrh až tak moc netýká, ale jsem si jistý, že vše se vším souvisí.)

Jsem přesvědčen, že tento stav budeme muset řešit jen my sami. A to ihned, už včera było pozdě.
Vláda nemá zájem.

Navrhuji toto:
Jsem ochoten se zapojit do částečné, praktické výuky žáků.
Asi by bylo jistější se pro začátek omezit jen na dva žáky. Nevím, postupně snad více.
Mám dost promyšlený plán, jak alespoň částečně některé žáky nějak doučovat v praktických dovednostech. (Pájení, měření el hodnot, mech práce, atd atp.)
Dost vybavené dílny (5x) i soc zařizení mám dostupné. Osobně bychom si prostory prošli a upřesnili možnosti.
Jsem si jistý, že tato varianta bude mnohem lepší, než toto, "nicnedělání". !!!

Prosím pište dotazy, abychom se nějak posunuli.
Rád vše upřesním, pro začátek pošlu foto, atd.

Tyl
Zvuk UH

Předmět: Plnění úkolů, distanční výuka

Vážení rodiče,
Chtěla bych vás požádat o důslednější kontrolu přípravy vašich synů. V žákovských knížkách se jim začínají značně množit N ( nehodnocen z důvodu neodevzdání úkolu). Pokračují v tom, jako tomu bylo v prvním pololetí. Ještě si mnozí vůbec neopravili nehodnocené předměty z I. pololetí. To musí učinit do 26.3.2021. Já jsem jim dala úkol z technického kreslení, kde dostali předlohu nakreslené součásti i s kótováním, jen to měli překreslit, aby si to procvičili. Tímto způsobem nelze řádně pokračovat ve výuce, protože ostatní věci nemají zaužívané. To platí ve všech předmětech. Pokud učivo nebude podchyceno od začátku, začnou se v tom jen ztrácet.
Průběžně prosím kontrolujte známky.